HAYAL DEMİRKOL

Hayal'in mutfağı...

Mia caramella'nın eşsiz lezzetleri artık burada !

tarifler benden, afiyet sizden...

15 Ağustos 2010 Pazar

uzun ayrılık...

SEVGİLİ DOSTLAR...
pek farkındayım ki bu aralar çok boşladım ben bu blog işini... her ne kadar bu konuıda sizler kadar profesyonel olmasam da, aranızda olmaktan keyif aldığım tartışılmaz... umarım sizler de aynı düşünceler içerisindesinizdir...
okul tatili ve çocuklarımın sorumlu ablalarının evliliği beni alt üst etti... bu yaştan sonra ev kadınlığına soyundum, pek de sevdim gerçi ne diyeyim :))) sabah kalkıp kahvaltı hazırla, sil süpür, öğlen olsun yemek hazırla, sonra çocukları parka götür, koşa koşa eve gel oyuncakları ve bilumum dağınıklıkları tekrar toparla, sonra akşam yemeği hazırla, sonra çocukları yıka, onlar tv seyrederken sen mutfagı toparla, sonra çocukları uyut, tekrar ortalıgı toparla, sonra çay kahve muhabbeti ve çok şükür çalışmaya başla... ve gelsin yazılar, gitsin tarifler, fotograflar.... en son soğuk bir duş ve sıcaktan uykusuz geceler :))
inşallah yeni bir abla bulur bulmaz hayatım da tekrar eski düzenine kavuşacak...

neyse ben anlatırken daraldım herhalde sizler de okurken daralmışsınızdır :)
aslında sizleri kendi mekanımda düzenleyeceğim bir iftar yemeğinden haberdar etmek için başlamıştım yazıya ama insanın çenesi düşük olmaya görsün işte, ver kalemi eline sonra alabilene aşkolsun :))

1 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Allahım allahım,karidese zaten bayılırım birde acıkayla olunca galiba parmaklarımızı yeriz gibime geliyor.Ellernize sağlık..Sevgiyle..