HAYAL DEMİRKOL

Hayal'in mutfağı...

Mia caramella'nın eşsiz lezzetleri artık burada !

tarifler benden, afiyet sizden...

6 Ağustos 2010 Cuma

ankara turnesi




yaklaşık 20 gün kadar Ankara'da ve çocukları bir yaz okuluna yazdırıp, bolca çekim yaptım bu zaman zarfı içerisinde.

Ankara da sevgili Ünzile Dirican'ın şirin mekanı Cafe Mu'da yaptık çekimleri... ilk olarak geçen ay düzenlenen Softbowl Etkinliği'nde tanıştığım blogculardan birkaçı ile çalıştım, pek yakın bir zamanda tekrar gidip diğer arkadaşlarla da çekim yapmak istiyorum.

tatlıseruven Meltem, nursen-yemek Nursen, pastagunlugum Fatoş, narince-narince Necla ve Cafe Mu ile keyifli çekimler yaptık. yukarıdaki birkaç fotoğrafla kısaca görmek mümkün ankaralı dostlarımın ne kadar hamarat olduğunu :)
sonrasındaaa döner dönmez doğumgünüm sebebi ile yakın dostlarımla Kumkapı da Rakı-Balık-Kalabalık hemen ardından Maltepe'de rakı-kebap-eş,dost,ahbap etkinliğinde çifte doğumgünü kutlayıp çok ama çoook eğlendik... ilgili fotoğraflara bakmak isterseniz doğru face'e :)

1 yorum:

nurşen dedi ki...

Canım benim seninle tanışmam ve seninle softbowl un katkılarıyla bir gün geçirmem benim için çok güzel ve özeldi.Bir de çekmlerde seninle olmak süper ötesi oldu.
Yine yeni yeniden en kısa zamanda seni tekrar Ankara da görmeyi umut ediyorum,yüreği güzelim seni seviyorum.
Sevgiler