HAYAL DEMİRKOL

Hayal'in mutfağı...

Mia caramella'nın eşsiz lezzetleri artık burada !

tarifler benden, afiyet sizden...

11 Haziran 2010 Cuma

yorgunluk atmak için ne yapmak lazım???


çarşamba günü arkadaşlarımız ile muhteşem bir geceye davetliydik.
Marriott otel "rakı-balık" ile yaza merhaba partisi verdi basın mensuplarına... gerçekten herşeyiyle mükemmel düzenlenmiş bir geceydi. şefler can yelekleri ve balıkçı çizmeleri ile çok şirindiler :) aynı zamanda yunan müzikleri, sirtaki dans grubu ve buzuki orhan ile herkes çok eğlendi.
ben de eğlendim tabii ama benimki biraz cesurca bir davranıştı. zira ertesi gün uzun süreceğini bildiğim bir çekimim vardı.

neyse o kadar eğlendikten sonra tabii paşa paşa çekime gittim.
beyoğlunda bir firma için yaptığımız çekim saat 19.00 sularında başladı ve ben sabah 06.15 de eve vardım !!! yani anlayacağınız hala kendime gelebilmiş değilim...
ama bunlar da bu işin cilveleri ve sevmeden yapmak inanın mümkün değil...
şimdi biraz erken uyuyabilmek umudu ile yavaş yavaş yatmaya niyetleniyorum.

yarın görüşmek üzere, sevgiyle kalın !

1 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

bende çok yorgunum iş işten sonra her gün kurs tatil lazım bize:(