HAYAL DEMİRKOL

Hayal'in mutfağı...

Mia caramella'nın eşsiz lezzetleri artık burada !

tarifler benden, afiyet sizden...

6 Haziran 2010 Pazar

pastırmalı ve dil peynirli börekler...


2 adet yufka
1 paket dil peyniri
16 dilim pastırma

sıvıyağ

fazla söze gerek yok, pek tabii ki ama bi lezzetli oluyor sormayın gitsin...
yerken boğazımdan geçmedi, ben de hatırlatayım dedim :))

yufkaları 4'e böldüm, sonra dil peynirini didikleyip pastırmalarla birlikte orta kısmına yaydım. sonra kalın ve iri sigara böreği şeklinde katladım.
sonra da kızgın yağda kızarttım :))

ha bu arada birkaç tane yufkadan da gözleme yaptım. o da pek bi lezzetli oldu dilli ve pastırmalı... ama yufkayı katlamadan önce biraz yağladım eritilmiş tereyağı ile, ne diyeyim bazen böyle basit ve çabuk yapılabilen şeyler o kadar makbule geçiyor ki...

2 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hmm nefis, tam Ramazana göre olmuş. ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

gerçekten öyledir basit veya zorluğu da önemli değil önemli olan lezzet ellerinize sağlık