HAYAL DEMİRKOL

Hayal'in mutfağı...

Mia caramella'nın eşsiz lezzetleri artık burada !

tarifler benden, afiyet sizden...

6 Haziran 2010 Pazar

kahve saatim gelmiş...


çok şükür 2 gün sonra taşınıyorum... biraz telaş, biraz heyecan ve bolca yorgunluk mevcut vücudumda...
yeni ev, evlatlarıma yeni umutlar, yeni güzellikler, yeni kısmetler getirsin inşallah.
bu arada evin toplanması en zor olan bölümü çocuklarımın odası oldu :) yüzlerce, binlerce ya da milyonlarca oyuncak ve oyuncak niyetine evin bilumum yerlerinden aşırılmış eşyacıklar... bunlar ağırlıklı olarak benim çalışma odamdan ve mutfaktan aşırılmış ufak detaylarmış ve öyle iyi gizlenmişler ki aklınız durur :)
ikinci zor bölüm de stüdyom, orası da çok yordu beni, binlerce prodüksiyon malzemesi ile delirmek üzereydim ama atlattık onu da çok şükür.
dedim ya tatlı bir heyecan da oluyor aslına taşınırken. tabii bu biz kadınlara mahsus bir şey, erkeklerin bundan heyecan duyabileceklerini pek sanmıyorum açıkçası :)

su anda kahve molası verdim ve boğazın mis gibi kokusunu içime çekmek için terasa attım kendimi. maalesef bu keyif 2 gün sonra bitecek... 6 kuşak üsküdarlı olarak bizler denizi görmezsek işimiz rast gitmez diye düşünürüz ama, hadi hayırlısı bakalım...

rast gele inşallah, tüm işlerimiz rast gele...

Hiç yorum yok: