HAYAL DEMİRKOL

Hayal'in mutfağı...

Mia caramella'nın eşsiz lezzetleri artık burada !

tarifler benden, afiyet sizden...

17 Temmuz 2010 Cumartesi

yine Ankara :)

evet muhteşem geçen bir Softbowl Etkinliği'nden sonra şimdi de tatil için geldim Ankara'ya :) diyeceksiniz ki ankara da deniz yok nasıl tatil olacak ? ama öyle demeyin vallahi...
oğlanları burada yaz okuluna yazdırdım ve pazartesi gününden itibaren 15 gün yaz okulu spor programına dahil oluyorlar.
allahın izni ile inşallah bütün enerjilerini orada bırakıp gelirler de ben de biraz dinlenirim :)
ben neler mi yapacağım bu arada???
oooo çok planlarım var çooook...
öncelikli olarak Cafe Mu'da Ünzile ablamı ziyaret edip bütün bir günümü ona ayıracak ve saatlerce sohbet edeceğim...
bol bol dergi için çekim yapacağım, hatta bunun birkaçını ankaralı blog sahipleri ile yapmayı planlıyorum, ne dersiniz ???
sonra dünya güzeli kuzenimi yeni gelin verdik ankaraya, onu ziyaret edeceğim...
sonra oğullarımı anıtkabir'e götüreceğimm...
sonra haftasonu mengen'e gideceğim pikniğe, tenekede çingene tavuğu ziyafetine...
e daha ne olsun ???
o kadar bunaldım ki bu sıcaklarda evde çocuklarla anlatamam, bir de malum taşınma seremonisi...
oooof ooooff dinleneceğim vallahi ben burada ...

ve sevgili ankaralı blogcular buraya kadar gelmişken kahvenizi de içeceğim tabii :)))) 40 yıllık hatrınız olsun bende diye ...

herkese sevgiler, güzel bir pazar sizinle olsun...

4 yorum:

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Ankara' ya hoşgeldiniz Hayal hanım...Soft Bowl etkinliği katılımınızla daha bir güzel geçti.Teşekkürlerrr...

caramella dedi ki...

teşekkür ederim... bir görüşme ayarlayalım da önümüzdeki hafta buluşalım yine hep beraber ???

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Çok güzel olurdu ama ben önümüzdeki
hafta İstanbul' da olacağım. Ayın 26' sından sonra Ankara' dayım. Toplanabilirsek harika olur :))

caramella dedi ki...

:) görüşürüz tabii ben ayın 3'üne kadar buradayım... telefonumu vermiştim sanırım...