HAYAL DEMİRKOL

Hayal'in mutfağı...

Mia caramella'nın eşsiz lezzetleri artık burada !

tarifler benden, afiyet sizden...

7 Temmuz 2010 Çarşamba

adsız'a...

sevgili "adsiz"

"adsız" kaydı ile bana sürekli yorum bırakıyorsun.. sürekli olarak siten iğrenç, tariflerin berbat, herşey iğrenç sen bunlara yemek mi diyorsun falan yazıyorsun...
cesaretin varsa adını da yaz, ya da çıkıp gel de bir tanışalım yahu...
ya daha iyisini yap ikna et beni, ya da eksiklerimi öğretiver ne olur...
ben blogcu değilim haklısın, çok daha iyi bloglar var sen onları takip et ne olur yaa..
benim yaptığım onlarca iş var ve onların arasında burada olmamın tek sebebi keyif. bu keyfe de vakit ayırabilmem bile bir mucize ve sen de buna kahya olacaksan ne diyeyim sana bilemiyorum.
neyse sen kendini biliyorsundur mutlaka, yine de esen kal....

4 yorum:

esra dedi ki...

ARKADAŞIM BUNU YAPAN BLOGCU DEĞİLDİR..SENİ TANIYAN BİRİSİDİR ...

*SEVDA* dedi ki...

aman canim bosver takma bu mu artik bunlar mi herkimse iyi blog yazanlarinda basinda hem iyi kötüsümü var sen kötümüsün saniyon o kisiler gibi degilsin bundan emin ol onlar isimlerini bile diyecek kadar cesaretleri yok

sen yazmaya devam et engeller hayatin heryerinde cikiyo biliyosun bu engelde olamaz zaten yazmamak icin ;)


*bi kücük hatirlatma cnm su kelime dogrulamayi kaldirirsan cvp yazmak icin kolay olur tsklr kib

umutluhayat dedi ki...

aman hayal hanım sizi kıskanan biri olduğu apaçık belli.vakti bol demekki saygısızın...

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Meyve veren ağaç taşlanır !

İnsanoğlunu bir türlü anlayamıyorum ..Bu durum benım başıma da gelşmişdi..
Blog cuyuz diye bir idaamız yok bizim keyif aldığımız , sevdiğimiz , paylaşım alanı olarak gördüğümüz bu mekan da elımızde geldiğinde , vakdımız oldugunca paylaşımlarda bulunuyor paylaşımları alıyoruz.
Neden dir bilinmez kişi yada kişiler nahoş yorumları ile ortamı bulandırıyor ee doğal olarak da canımız sıkılıyor bu duruma.
O zati muhterem kişilere derim ki:
Biz en iyisini yapmıyoruz lakın en iyi bulmaya calışıyoruz emek vererek vakıt harcıyarak.
Ha ! sen en iyi isen bize de nasıl iyi olur öğret biz de bilelim yada sen bir mekan ac bizde seni takdır edelim..

Ahhh ahh insanoğlu ahh..
Ne zaman şu ben merkezcilikden kurtulup da bakan değil gören olacaksın !