HAYAL DEMİRKOL

Hayal'in mutfağı...

Mia caramella'nın eşsiz lezzetleri artık burada !

tarifler benden, afiyet sizden...

13 Mayıs 2010 Perşembe

gap turu...


eveeet gittim geldim onca zaman oldu ve yoğunluktan hala fırsat bulamadım gezi anılarımı paylaşmaya...
antep - urfa - mardin - midyat - diyarbakır - kilis olmak üzere minik bir gap turu yaptık...

gidişimizin asıl sebebi urfa'nın bir ilçesi olan hilvan'da ki merkez anaokuluna yaptığımız yardımları götürmek ve o miniklerle tanışmaktı.
bu yıl Doğan Koleji'ne gelen bir telefonla bu şirin anaokulu bizim kardeş okulumuz olmak istediğini dile getirmiş ve bizi de inanılmaz etkilemişti. biz tüm veliler olarak, okulumuzun yönlendirmesi ile gereken maddi manevi yardımı yaptık. Hatta sayın Nebahat Çehre'de bu konuda son derece duyarlı davranmış ve bizi oldukça yüksek bir katılımla desteklemişti. elde ettiğimiz bu gelirler ile hilvan anaokulunun ihtiyacı olan şeyleri temin ettikten sonra kargo ile tüm kolilerimizi gönderdik. ve arkasından 10 kişilik bir ekip olarak biz de düştük kargonun peşinden yollara...
istedik ki o minikleri görelim, gözlerinden öpelim...
inanılmaz bir şekilde ağırlandık orada, çok ilgi gördük çok memnun kaldık... ve ben binlerce fotoğraf çektim sanırım :)

pek tabii ki sizlerle burada bunları paylaşamıyorum ama mutlaka bir fırsatını bulun, gidin,gezin demekten de kendimi alamayacağım...

inanılmaz güzel oralar...

Hiç yorum yok: